tirsdag 17. juli 2012

Jessica 1 år!


GRATULERER MED 1 ÅRS DAGEN
JESSICA!

I dag er det 1 år siden jeg ble mamma for første gang!
1 år siden vi ble en familie...og 1 år siden verdens vakreste dukkejente kom til verden.
Vi har feiret dagen på hytta med god mat, drikke og bløtkake. Og Jessica har fått pakke opp gavene selv, med litt hjelp...;)
Rart og tenke på at hun er 1 år. Snart skal jeg begynne å jobbe igjen. Godt, men samtidig litt rart at jeg ikke skal ha hele dager med henne annet enn i helgene.   

Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med den store dagen! Søt lita jente ja!
    Tida flyr! ;)
    Fortsatt god sommer til dere!

    SvarSlett
  2. Herlig :)
    Gratulerer med 1-åringen. Tiden går jammen meg fort.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 1åringen :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen som var til vakre prinsesse Jessica! :) Ha en finfin onsdag! Her skal vi suge til oss solstrålene innimellom regndråpene og kose oss med den nye utesofaen som kom på plass i går :) Klemmer

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)