onsdag 11. juli 2012

Fargekikk!

Da var vi hjemme fra Danmark. Jeg hadde ikke lyst til å reise derfra, men det var likevel godt og komme hjem til egen stue og ikke minst egen seng! Er noe med "borte bra, men hjemme best"
Ferien har vært fantastisk og vi har vært innom flere steder i Danmark. Jeg har tatt bilder av noen fargeklatter jeg fant rundt om i Danmark...kanskje til inspirasjon til dere...ihvertfall satte det tankene mine i sving.

Fargerike fuglehus

En tunnel i Århus sentrum

Fargerike stoler i Grenaa sentrum

Fargerik sykkel i Grenaa gågate

Knall orange tripptrapp stol

Vi er hjemme 1 dag for å så å reise videre på hytta.
Mer ferie ja takk!...gjerne litt sol også;)

Ha en fin kveld!



2 kommentarer:

  1. moro med farger!!

    Fortsatt GOD ferie! Nyt fridagene :)

    SvarSlett
  2. Herlig! Danskene er så mye mer vågale enn oss når det kommer til design og farger. Flott de kan inspirere oss reddharer litt. Hihiih :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)