søndag 12. februar 2012

Morsdag

Beklager dårlig mobilbilde!

I dag har vi hatt en aktiv morsdag på alle mulige måter!
Morsdagen betyr mye her i huset da jeg alltid har tatt vare på min egen mamma denne dagen...(samme gjelder på farsdagen!)

Våknet opp av verdens blideste frøken ved siden av meg med pakke i hånden...skulle nok helst hatt den selv tror jeg for papiret fikk gjennomgå og måtte bokstaveligtalt prøvesmakes;)
Fikk en nydelig klokke...min forrige gikk så det suste i bakken for litt siden... Så har vi tent lys på graven til Even sin farmor og mormor som igjen er Jessica sine oldemødre. De som ikke er med oss lenger setter vi også pris på:) Så ble det besøk farmor og farfar med morsgave til farmor, og spiste deilig marsipan kake.
Så bad vi hjem min mamma og pappa på kaffe og pakke til mamma!
Og så fikk jeg pakke også...fra Jessica (kjøpt av min mamma;)
Verdens søteste hjerte i skifer med teksten "Verdens Beste Mamma"
Jada, hun smaker på ALT for tiden;) hehe;)

Godt vi har en egen dag for mammer og pappaer!
"Feirer" du morsdag og farsdag?



6 kommentarer:

  1. Awww... Vilken lien sötnos! *smelt*
    Det verkar som om du haft en superfin morsdag!
    Varma kramar Joy

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med din første morsdag:) Høres ut som du koste deg veldig:)
    Ønsker deg og dine en fin start på ny uke:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så søt jente du har.
    Viktig å minnes de som ikke er hos oss lenger.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  4. Søt!
    Håper du hadde en fin morsdag

    SvarSlett
  5. Hei på deg.. litt på etterskudd ang innlegget. men JA vi feirer morsdag, dvs vi gir en liten gave/blomst/kake og koser oss sammen med familien :)
    Er nok HELT spesielt å være mamma selv på en slik dag også..

    Ha en herlig Søndag,
    Klem Jatte!

    PS: En konkurranse inne hos meg nå om du vil delta!:)

    SvarSlett
  6. Sånne før-prøvesmakte pakker er jo verdens beste pakker det. :)

    Takk for at du ville være med på lotteriet mitt. Da ligger nr. 56 og 57 i potten med ditt navn på.
    Tvi tvi, og god uke fra Huldra. :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)