tirsdag 13. desember 2011

Jeg fant jeg fant!


Jeg har lenge letet etter ett etasjefat av denne typen, men har ikke funnet til en overkommerlig pris. I går var jeg ute og tittet litt i butikkene og plutselig lyste dette fatet mot meg.
Jeg har satt ett slikt fat på jule-ønskelisten også, men det gjør ingen ting...da får jeg kanskje fler:) Det rareste er vel at jeg ikke skal bruke det til kaker og slikt, men til lys og pynt!
Så det flotteste fatet til Villa Von Krogh for en god stund siden og har siden da siklet...for ikke så lenge siden la hun det ut igjen...Jeg måtte jo bare ha ett slikt!


 Så det flotteste fatet til Anine for en god stund siden og har siden da siklet...For ikke så lenge siden la hun dette ut igjen med ny pynt...Jeg måtte jo bare ha ett slikt!

'
Endelig er det mitt og jeg liker det veldig godt!
Pynten kan byttes ut enkelt!


Nå skal resten av kvelden brukes i armkroken til verdens beste samboer som hadde bursdag i går! Ble en liten feiring med hans mamma, pappa og farfar på kvelden, så denne kvelden er vår!



5 kommentarer:

  1. Kjempefint! Er veldig glad i stettfat selv også, og bruker dem akkurat som du;) Ha en flott kveld videre!

    SvarSlett
  2. Kjempe fint:) Elsket måten du hadde pyntet det på:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fint det ble;)
    Alltid kjekt med pynt som kan forandres ♥

    Ha en finfin kveld i armkroken;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Det ble kjempefint da. Likte etasjefatet veldig godt.
    Håper du koste deg i armkroken. Ingenting som er bedre enn en god armkrok:)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  5. Så fint det var! Herlig pynt!

    Finfin førjulstid til deg og dine.
    Maiaklem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)