torsdag 10. november 2011

Selvportrett....

...er noe av det værste jeg kan ta, men da jeg gikk gravid var jeg veldig bevisst på å ta masse bilder underveis av babymagen!

Selvportrett med mobilkamera i uke 34
Lille Jessica i magen


Nå angrer jeg ikke ett sekund på disse bildene, hadde jeg bare tatt fler! Så til alle dere gravide der ute, uansett hvordan dere føler dere, ta bilder! En graviditet i seg selv er utrolig vakker, uansett hvordan man ser ut og hvordan man føler seg.

Her er ett selvportrett med min lille vakre!

Jeg deltar  i utfordringen til Lidyll.


Ha en fin torsdag!









6 kommentarer:

  1. Så fint selvportrett! og så koselig bilde av deg og den lille :) Magen var kjempefin! Kan tenke meg det er mange som angrer på at de ikke tok flere bilder av magen ja.. Men sånn er det ofte med andre ting og :) Jeg må ta mere bilder av alt! Hehe. Fram med kameraet!

    Lykke til i utfordringen til Lidyll og ha en finfin torsdag! :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!

    Fabelaktig torsdagskveld, søte deg!
    Jeg er skikkelig klar for helga :)
    klemklem

    SvarSlett
  3. Fiiiine magen!
    Du kledde å være gravid ;)

    Takk for koselige kommentarer inne hos meg!
    Og kul Storeys-tapet du fikk!
    Jeg vet ennå ikke hva jeg skal bruke min til.. kanskje jeg skal lage ett innlegg å be om råd? *smiler*

    Ha en fin kveld!
    Klemmer fra Silje

    SvarSlett
  4. Hei du!
    ...har dessverre tatt meg litt tid å titte innom alle deltakerne denne gangen, men kjmpe morro å se at det er så mange som har hengt seg på!*smile*

    ...og du, så koselige bilder du viser! Kjempe fint bidrag synes jeg*smile*

    ..forresten kommer det hele 2 giveawayer inne hos meg denne uken, om du kunne tenke deg delta!

    Ønsker deg en flott kveld videre! *smile*
    Klem fra meg

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)