søndag 27. november 2011

Juleforberedelser...

Stjernen i midten og trehjertet med engelen på er sponset av LIVING
Konglene nederst er sponset av Kid og TineK lyset er sponset av Hviit
Bling-Bling hjertet er sponset av Ellos.


I dag blir det forberedelser til advent. Har tatt fram litt julepynt som skal settes opp gradvis i desember.
Mannen i hus plukker forhåpentligvis med masse mose hjem til "mor" fra jakt...så jeg venter i spenning på om han har lest sms'en jeg sendte han tidligere i morges ;)
Dette skal brukes til adventslysene i år.
Julepynten hos oss i år, går i hvitt, svart, grått, glitter/glam og natur.
Dette smelter i munn, klinger i ørene og er en fryd for øyet! Akkurat etter min smak!

Ha en fin 1.advent!







4 kommentarer:

  1. Fine pynten:) Høres ut som det blir vakkert pyntet til jul hos deg:)

    SvarSlett
  2. Kjempefine juleting:) Klem Julie

    SvarSlett
  3. Masse stilig pynt, søte!

    En fortryllende første advent til deg og dine!
    Her skal vi straks avgårde til Svigers på pinnekjøtt.

    Stor klem
    Maia

    SvarSlett
  4. Så mye fin julepynt!
    Syns de små konglene fra KID var ekstra søte ;)
    Ønsker deg en riktig fin 1.søndag i advent.
    Klem Chiline

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)