tirsdag 25. oktober 2011

Midtsidepike...

For noen uker siden fikk jeg forespørsel om å være med på en reportasje som heter "Bygg og bo" i lokalavisen her vi bor.
Morro og bli spurt om noe slikt:)


Jeg stilte gladelig opp, men at jeg skulle få midtsidene var gøy og oppdage!


 

Mange koselige ord fra en veldig koselig journalist:)
Syns alltid en annens øyne å se hjemmet vårt på er mer spennende enn når jeg skal forklare det selv...

"Med innslag av Jannickes kreativ og Evens jaktinteresser, har de klart å skape ett hyggelig hjem, der alle føler seg hjemme når de trer innenfor dørene."

"Selvom ingenting er overlatt til tilfeldighetene, bærer hjemmet preg av lun varme og hyggelig atmosfære, når man kommer innenfor dørene i det koselige huset i Kirkebygda."

Avisen heter Enebakk Avis og en liten smakebit får du på nettet her.



Ønsker dere en riktig fin kveld!


6 kommentarer:

  1. Ååå så moro :))
    Gøy med slike repotasjer da, ser det innimellom er noen her også som har vært i avisa, å moro å oppdage nye lokale bloggere også i slike repotasjer :)

    NYYYYDELIG kjole dere hadde til Jessica til dåpen :)

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Så GØY!!
    Du har det jo så fint, så skjønner godt at de ville komme hjem til dere en tur;))

    Klem line

    SvarSlett
  3. Gratulerer,med kjempeflott reportasje :)
    Morro dette da og i tillegg på midtsiden :))
    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. Kjendis berte jo! hihi!
    Herlig reportasje og vakre bilder :)

    Fabelaktig kveld til deg!
    Jeg har jobbet i ett siden jeg kom frem i Trondheim... litt sliten, men jeg har fått fri fra torsdag - så jeg skal nyte en langweekend.

    Klemklem

    SvarSlett
  5. Så morro med artikkel! Gøy å bli spurt om sånt :)

    Tusen takk for hyggelig kommentar på Lidenskapelse! Ha en superduper dag!

    SvarSlett
  6. Nei, så ARTIG!! Gratulerer som midtsidepike! ;-) Ha en goood onsdag! Klem Siri

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)