onsdag 5. oktober 2011

Jenter og "fixe" ideer....

I dag har vi hatt besøk av Lene (svigerinne) og Pernille (niese)
Vi tok det også bilder av jentene sammen.
Ikke lett å ta bilde av to små sammen, en veldig aktiv og en som helst bare kan ligge... Men fine minner blir det uansett.


Jeg har også fått meg en tur ut i dag, gikk langs stranden for å finne drivved...Ingen lykke denne gangen, men gir ikke opp... Jessica og jeg holdt på å blåse bort, så turen ble kort og vi kom hjem til fyr i peisen og en kopp te til mor:) Da koser vi oss!
Mye å gjøre for tiden og energien dabber av innimellom...i dag sovnet jeg med Jessica på brystet og bråvåknet da telefonen ringte...En deilig liten stund for mor og barn!
Noe av det beste jeg gjør for tiden er akkurat dette.
Og kose meg med lille Jessica.

I mellom hvilestund og andre ting får jeg disse "fixe" ideene mine...
Det begynte egentlig med denne turen til stranda...å finne drivved..
Jeg har aldri vært helt fornøyd med dette stuebordet etter at vi byttet det ut...Jeg savner det gamle bordet, men str på det var helt feil når vi byttet sofa...så det måtte byttes...

Tatt med mobilkamera for batteriet var tomt etter dagens fotografering av jentene...

Over får dere en bitteliten smakebit på det nye...
Spente? Det er ihvertfall jeg!...og Even som bare ristet på hodet når han kom inn....og påpekte at den ene planken var skjev...jada skal fikse det...men da jeg skulle sage, bøyde sagbladet seg..og da ble det ikke mer saging...akkurat det å skifte blad kan jeg ikke, men sage klarer jeg;) Håper å få gjort det i løpet av helgen, men den er ganske så fullspekket med bloggtreff (jippi!) og bursdag til en herlig venninne jeg ikke har sett på altfor lenge.
Når bordet er ferdig blir det endelig ett interiør innlegg igjen...

Ha en fin kveld søtinger!


5 kommentarer:

  1. Så nydelig bilde du har tatt av barna:) Heldig du som skal på blogg treff:) Skulle ønske det var meg. Kos deg masse.

    Gleder meg til å se bordet

    Klem

    SvarSlett
  2. Så spennende med bord=) Gleder meg til å se=)

    Blir så utrolig gøy med bloggtreff=)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig med kusine-bilde;)
    Så skjønne jenter ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde av bebisene over!
    Er spent på dette bordprosjektet ditt. Du er ikke alene om fikse ideer, jeg har maaaange.

    ønsker deg en fin dag, søte!
    klem

    SvarSlett
  5. Så fint bilde ♥ Det blir et vakkert minne!

    Vi sees på lørdag ;)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)