mandag 17. oktober 2011

"Ett barn er ett lite menneske"


Før jeg ble gravid visste jeg ingen ting om hva livet hadde å by på.
Jeg trodde jeg levde livet med gode venner og verdens beste kjæreste! Men da denne skatten kom inn i mitt liv skjønte jeg virkelig at dette er det beste som har hendt meg!
Så mitt liv nå med denne skjønne skatten i tillegg til verdens beste kjæreste og verdens beste pappa for denne jenta...ja jeg kan virkelig ikke få det bedre! Jeg er lykkelig!


Jeg deltar med dette bildet i Øyeblikk sin fotokonkurranse.

"Ett barn er ett lite menneske"


8 kommentarer:

  1. Herlig bilde, og fine bilder fra dåpsdagen! :) Så fint du gjorde det!

    Ha en fin fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nyyydelig bilde og herlig skrevet ♥
    Er det ikke deilig og kjenne på denne kjærligheten vi har til barna våre - den er stoooor ja!!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Den trutmunnen er priceless! Hihi! Hun er så nydelig! Tenk at dere har laget henne?! *smile*

    Nydelig bidrag søte deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så heerlig!
    Tusen takk for ditt bidrag!
    PS: det er noe feil med linken til din side inne hos oss!

    Hilsen fra Øyeblikkjentene

    SvarSlett
  5. FLOTT, da er linkingen riktig :)

    SvarSlett
  6. Hei hei!
    Innom for å si det var et nydelig bilde med ei nydelig tulle du hadde lagt ut :)
    Ha en fin fin kveld, klem Ella

    SvarSlett
  7. Så herlig øyeblikk!
    Og flott tekst i innlegget...
    Så sant , så sant. Jeg kjenner meg igjen i de ordene!
    Lykke til!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. For et ubetalelig øyeblikk! Denne damen kommer til å tenke mye! Lykke til

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)