lørdag 10. september 2011

Takkekort


Da var de aller fleste takkekortene fra Jessica sendt ut...
Vi fikk utrolig mye fine gaver av venner og familie,
 ja til å med naboene:) Vi er utrolig takknemlige!
Godt å få gjort det så fort som mulig, siden
dette er noe som fort går i glemmeboka.
En travel hverdag for oss, men jeg koser meg.
Vi har fått en veldig fin barselgruppe jeg trives veldig godt i.
Dette var målet mitt da jeg ble gravid....
"Kom deg i en barselgruppe!"
Vi har treff minst 1 gang i uka og det er utrolig koselig.
Vi har gjort alt fra hjemmebesøk, cafebesøk og babysang.
Vi har også planer om å begynne på babysvømming og turgåing:)

Jessica 1 uke gammel på bildene

En liten ting...
Her om dagen skulle jeg en ørliten tur inn i matbutikken, når jeg er ferdig å handle og skal sette Jessica inn i bilen, spør en mann meg om veien til nærmeste frisør som ikke koster "dyre dommer" (hans ord).
Jeg forteller han at jeg ikke er så kjent, men tror det er "der".
Han ler og spør hvor jeg klipper meg, og jeg svarer...
Han setter seg i bilen sin og kjører mot der jeg trodde frisøren var...
Jeg satte Jessica og varene i bilen og kjørte hjem. Da jeg kommer hjem, og skal  hente en pakke på posten, innser jeg at lommeboken er borte! Hmm? La ikke jeg den i sete til Jessica (hun satt i en slik handlevognsete)...Går det ann å være så frekk!? Lommeboken ble stjålet mens jeg snakket med han mannen som ville vite veien til frisør. Å snakke med han var en slags avledning. Flere blir stjålet fra, på denne måten. Dette er utrolig frekt!
Jeg ble sint og lei, men mest av alt tenkte jeg på Jessica!
Tenkte at det "bare" var lommeboka og ikke Jessica!
Så en liten oppkvikker til oss alle hvis man likevel vil være hyggelig å hjelpe folk...
Hold på veska/lommeboka eller andre verdisaker!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)