onsdag 24. august 2011

Så ble den grå...

...veggen assa...

Har hatt så lyst på grå gardiner en stund, men det passet ikke med kontrastveggen jeg malte for litt siden...(jaja...jeg vet!...ubesluttsom...bla bla) ;)
Nå vurderer jeg å male teglsteinsveggen også...
Har sett noen stilige grå teglsteinvegger på nett nemlig, tror det kan bli fint!

Vi har en del små prosjekter på gang som gjøres litt etter litt.
Noe får jeg gjort helt på egenhånd, og noe må Even hjelpe meg med...
Vaskerommet står fortsatt og venter, her må jeg ha hjelp nemlig...
All jobbingen hans gjør at ting står litt på vent, sånn er det jo i en travel periode...
Noen må jobbe..og noen kan være hjemme og kose seg med babyer;)

Nå skal jeg kose meg med en bloggerunde før mating av lille ...
Legg gjerne igjen ett hint så besøker jeg gjerne deg også:)

Ønsker dere en riktig fin onsdag!


11 kommentarer:

  1. Skikkelig deilig gråfarge!!! Behagelig!! Du har god smak!!

    Kos deg med lille og nyt tilværelsen :)

    Klem fra ei med 2 små kranglefantar :)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! Herlig gråfarge!

    Og for en koselig blogg du har!:)

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  3. Så fint det ble! Hva heter fargen du har brukt? :) Kos deg med lille tulla! Klem

    SvarSlett
  4. Fiint! :-)
    Fant akkurat bloggen din.Må titte litt mer ;-)

    Klem Ellen

    SvarSlett
  5. Grått er hot!
    Du er såå flink!

    Kose deg med vakre prinsessa!

    Ha en finfin kveld, søte!
    Klemklem

    SvarSlett
  6. Jeg fant bloggen din for ikke lenge siden
    og må innom hverdag og se etter nye innlegg,
    liker veldig godt smaken din:)
    Kos deg med den lille :)
    Mange klemmer fra Lene

    SvarSlett
  7. Dette ble jo kjempeflott :)
    Valgte også grå på stua, men den er nok en del mørkere. Var vel dristig...men det funker bra.
    Ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  8. Grått er flott! Fargen var kjempefin:)

    Nydelig blogg du har, jeg legger meg gjerne til som følger.

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  9. Hei på deg.
    Så flott det ble! Nydelig og behagelig gråfarge.
    Ønsker deg en riktig fin helg ;)

    SvarSlett
  10. Hei :)
    Og tusen takk for herlige ord på mitt avskjeds-innlegg! Det rører lagt inn i hjerteroten... ♥

    Det ble bråslutt for meg, jeg mistet bare litt gnisten... men etter alle de herlige kommentarene jeg har fått, så skal man ikke se bort i fra at jeg kommer tilbake etterhvert...:))
    Og jeg kommer helt klart til og lese deres blogger, blir bare ikke såååå mye kommentarer som tidligere;)

    Kjempefint med grå vegg!
    Og det hørtes kult ut med grå teglsten og;))
    Go for it!

    Ha en fin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Kjempefint! Ikke Kina nei, Moodies i Asker. Det er en Riviera Maison lykt.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)