tirsdag 2. august 2011

Ingen er så nydelig som du....


Etter 4 år med Even er jeg fortsatt like forelsket!
Jeg kan faktisk si jeg blir mer og mer forelsket jo lenger vi er sammen!
Det har vært mye jobbing på han den siste tiden, og nå i juli har vi endelig fått masse tid sammen!
Fortsatt litt ferie igjen for Even og på lørdag skal vi i bryllup til ett vennepar.
Jeg elsker bryllup og gleder meg masse!



Lykken blir ikke mindre av at jeg har funnet verdens beste pappa,
til verdens beste datter!


Håper dere har en fin sommerkveld hvor enn dere er!

Ps: Fortsatt i sommer/barsels-modus om dagen...bær med meg jenter...
blir mye baby"prat" her inne nå, men har ikke sluttet å blogge om interiør for det...;)
Kommer noen interiør-innlegg etterhvert


2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ei nydelig jente! Håper at alt er bra med dere alle. Nyt dagene med den lille.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    For ett herlig innlegg! Så bra du er i en lykkeboble! Jeg er glad på dine vegne :) Er så godt å vite at du er lykkelig og at du har det godt!

    Nydelig bilde av prinsessa og pappaen! Herlig!

    Herlig augustkveld ønskes deg! Her hos meg skal den nytes på balkongen med ett glass limonade.
    Klemklem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)