torsdag 4. august 2011

I dag har jeg brukt deler av dagen på litt vasking og rydding av stue, kjøkken og spisestue.
Må ta det innimellom mens lille frøkna sover og med hennes sovehjertet (arvet av pappa'n) går det jo susende...Tror det ble hele 3 timer med rydd og vask uten ett pip fra frøkna:)
Hun er så snill, lurer på hva jeg har gjort for å fortjene dette...

Jessica og jeg har også vært på en liten trille-tur ute i det flotte sommerværet!
Varmen er slående og jeg nyter hvert eneste sekund.
Håper virkelig at august blir ett flott måned værmessig.

Jeg har fått prøvd ut bodum-koppen min i dag, med deilig isvann.
Koppen fylte jeg med isbiter og vann og isbitene holdt i nesten 6 timer....
Syns ikke det er så dårlig, så til kald drikke med isbiter er den super!
Denne skal få være med på Osloturen i morgen (hvis været tillater det...)

Ha en riktig fin kveld!


2 kommentarer:

  1. Så heldig du er med en såå snill prinsesse! Men hun er jo heldig som har deg og da :)

    Den koppen skal jeg skaffe meg også!

    Så koselige kommentarer du alltid legger igjen hos meg :) Jeg blir så glad og setter umåtelig pris på de!

    Ønsker deg en herlig torsdag!
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Hei kjære deg og takk for varme ord hos meg <3 De setter jeg pris på!

    Høres ut som du har hatt en fin dag ;) Deilig å få ordnet litt mens frøkna sover. En herlig liten frøken, gratulerer så mye <3 Aldeles bedårende bilder, dere må kose dere og nyte sommerdagene videre. Så bra de koppene var da, takk for tips!

    God helg ;) Klem fra meg

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)