søndag 26. juni 2011




I dag har vi vært og feiret min bror og svigerinnes bursdag!
God mat ble servert, men det som sitter igjen på netthinnen min er denne kaken...!
Jøye meg...sa jo i går at jeg ikke er noe "kakemonster", men det glemte jeg fort da denne kaken var på bordet! Nam! Jeg vet ikke hva den heter (og det er forsåvidt ikke så farlig heller;) får sååå god var denn...hehe) Kaken er av en nydelig sjoklade/marengsaktig bunn med krem og vaniljekrem, med jordbær og daimkuler til pynt! Den slår faktisk Oreokaken;) Og til deg Lene som har bakt denne...mulig jeg trenger hjelp til dåpen...for denne vil jeg ha på bordet! Om jeg så må bake den selv;)

Vil du bli med på min Give Away kan du melde deg på her!

Ha en fin søndagskveld!

7 kommentarer:

  1. Jeg har problemer med å få lagt igjen kommenterer rundt om, men gjør et forsøk for siste gang. Takk for hilsen inne hos meg. Kaken du fikk servert i dag så nydelig ut. Ha en fortsatt fin søndag.

    SvarSlett
  2. Neste år blir du også med!!!
    Den kaka så ekstremt god ut. Hadde vært deilig nå som kroppen er noe redusert;)

    stor klem til deg

    SvarSlett
  3. Heia!Takk for sist!Det var utrolig kjekt:)Håper vi sees igjen på bloggterff en annen gang!
    Stor klem fra
    Lotta:)

    SvarSlett
  4. (bare klikk på bildet så kommer det opp ny rute med bildet,så lagre å bruke det)

    SvarSlett
  5. Denne såg ut til å være super good :)
    Håper at oppskriften kommer ...
    Ha en fin kveld videre
    klem

    SvarSlett
  6. Nam, ja den såg lekker ut!!
    Jeg legger ut en lignende kake i morgen, den og e bare snadder!
    Ha en fin kveld!
    Klem silje

    SvarSlett
  7. Ååå, tusen takk for koselige ord. Var ganske så spennende kan jeg love deg! :) Og veldig gøy.

    Ha en flott uke søta. Klem fra Anine

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)