lørdag 23. april 2011

Påskeaften

 Jeg nyter virkelig denne påskeferien, og merker at ryggen/bekken er mye bedre etter noen deilige fridager.
Vi er nå hjemme igjen fra hytta og skal forberede gaven til vår nieses dåp i morgen:)

Jeg lovte dere også tidligere i uken å vise litt påskepynt hjemme. Har ikke pyntet allverdens, men litt...
i tillegg til de gule og hvite blomstene jeg fikk av Even, har jeg de hjemmelagede påskeeggene fra i fjor. Det svarte og hvite passer fortsatt godt hjemme her.
Sølvegget i midten har jeg kjøpt på Kid.

Men nå må jeg "løpe" ;) Skal vi ut å handle gavepapir. For jeg har nemlig glemt og kjøpe gavepapir midt i denne påskeferien, så er glad butikken er åpent litt i dag...Gaven er veldig stor også, så er ikke lite jeg trenger heller...

Ha en fin fin lørdag så lenge:)
Vi blogges!

Jannicke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)