onsdag 20. april 2011

Nydelig kolleksjon...

...fra Kappahl som kalles "Newbie"...

 Utrolig søte klær for de aller minste i økologisk bomull.

 Jeg har totalt falt for de nydelig kjolene de har...og har gått til innkjøp av en lilla og en rosa:)
Gleder meg til å få en sommerbaby:)


"Newbie"...bare navnet gjør meg nesten rørt...(så skal ikke det så mye til for tiden...;)
Se hele kollesksjonen her.


Nå er det bare 10 dager igjen til vi skal hente barnevognen + alt det andre barneutstyret vi bestilte samtidig:) Gleder meg utrolig masse til å få den i hus:)
Kan røpe så mye som at valget falt på en Emmaljunga Edge Duo...uten tvil! Bidle får dere se senere;)

Jannicke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)