mandag 7. februar 2011

NIB: Oppbevaring



Jeg er veldig glad i sortering av ting og tang og liker å ha det meste jeg trenger daglig innen rekkevidde. På hobbyrommet og soverommet har vi en del sortering i esker og hyller osv. Jeg skal vise dere noen av de under...;)
På Hobbyrommet

 
I denne boksen har jeg samlet en del bånd og lignende jeg trenger til mine syprosjekter. greit å vite hva man har og at det er lett tilgjengelig.

På soverommet


Dette fatet fikk jeg til jul og brukes nå til mine anheng til Dyrberg/Kern smykker. Utrolig praktisk og ikke minst pent å se på også:)

Jannicke

1 kommentar:

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)