fredag 11. februar 2011

Fredag!!!


Da var det endelig fredag igjen og denne helgen har jeg foreløpig ingen planer. Denne uken har vært TRAVEL og vil vel helst legge den bak meg...Merker at kroppen min begynner å bli tung og bekkenløsningen er ingen spøk lenger. Er omtrent halvveis i svangerskapet, og har enda mye å gjøre før  babyen kommer. Veldig glad jeg har en supersnille samboer som hjelper meg masse!

Forrige helg var fullbokket med utstilling og endte med blå sløyfe, da min lille frøken ikke ville gå i ringen...Hun fikk likevel kjempebra kritikk... men slik er virkeligheten;) Jeg må også presisere at jeg gjør virkelig ikke dette for å vinne, vinner vi så er det en bra bonus. Dette har blitt en av mine hobbyer og vi gjør det fordi vi syns det er morro. Leony er diva med stor D som liker å vise seg fram...men vi merker også når hun har en dårlig dag;) Og det må vi ta hensyn til... Er det ikke sånn med oss jenter innimellom da? (ikke så ofte da selvfølgelig..."sier hun med hormoner i skyene nå")

Ønsker dere en riktig god helg!

Jannicke

2 kommentarer:

  1. Alle kan ha en dårlig dag! Bedre lykke neste gang:) Men blå søyfe har jo fått ny betydning i de nye reglene så er vel ikke så verst å få det:)

    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  2. Hei snuppa!

    Håper du får slappet av i helgen å pleiet degselv litt - viktig det også♥

    God helg,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)