søndag 16. januar 2011

Nytt design!!!

Jeg har endelig turt å lage nytt design på bloggen, syns dette er kjempe"skummelt" for er redd for at jeg sletter noe e.l. Men jeg overlevde dette og er veldig fornøyd. Selv syns jeg bloggen ble mer ryddig og oversiktelig. Valgte to kolonner for å få plass til alt på hele skjermen osv. Og fargen passer bedre en den hvite jeg hadde;) Nå trenger jeg bare en ny header....Fik Photoshop til jul, men sliter virkelig med å lære teknikkene den har å tilby... har funnet en nettside med tips, men sliter fortsatt ;I
Så headeren blir til jeg får laget en ny;)

Med dette ønsker jeg dere en riktig GOD NATT!

Klem Jannicke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)