tirsdag 9. november 2010

Småhundtreff søndag 7.11.10


 På søndag var vi på hundetreff på Høvik i Bærum. Ett koselig hundetreff som arrangeres hver mnd. Vi har ikke vært der på noen mnd, så det v ar koselig å se alle igjen. Her var det borti 30-40 stk småhunder i alle raser:) Utrolig koselig! Her kan hundene leke og kose seg, samtidig som de lærer å være blandt mange andre og dele oppmerksomhet. Sosialisering er utrolig viktig! Jeg syns det er viktig at også små hunder lærer å være selvstendig. Og ikke komme på armen så fort man piper litt...Mine hunder...vil ikke "snakke" med meg engang! De har nok å gjøre med å finne lekekamerater:)  I går var vi her i hele 2,5 timer til å med!


                                                            
Utrolig heldig med været var vi også!                



Ha en fin kveld!

Jannicke

Ps: Her vi bor er det beinkaldt og det blåser som fy, så vi holder oss inne og  fyrer i peisen og tenner lys:)

1 kommentar:

  1. Så kjekt med småhundtreff. Tror det er noen fra div. chihuahua-forum jeg er med på som også drar dit. Utrolig gøy å se at hundene koser seg sånn!
    Herlig med fint vær da, men det så ganske kaldt ut.

    Ligger en award til deg inne på bloggen min ;)
    Så velger du selv om du vil ta den eller ikke.

    Klem Chiline

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)