søndag 4. oktober 2015

Tobias sitt rom



 
Tobias sitt rom er ikke store rommet, han har akkurat plass til det han trenger. God oppbevaring til leker er derfor viktig. Jeg har vært litt mer leken med farger her inne enn jeg var med storesøster sitt rom som bare var rosa/hvitt. Tobias viste tidlig interesse for bøker, og han elsker å bli lest for, og ikke minst lese selv. Jeg har derfor satt opp bildelister slik at bøkene er mer tilgjengelig. I dette huset har vi ufattelig mange barnebøker. Lider av bokklubbmani og loppismani, og da blir det gjerne litt i løpet av årene...
De utrolig fine lego oppbevaringskassene traff hjertet mitt og jeg måtte kjøpe med noen hjem. De er enkle å oppbevare det man selv ønsker, bra str og de kan settes oppå hverandre akkurat som vanlig duploklosser. I like!
 
Fin dag til deg!
 

1 kommentar:

  1. Så fint rom:)
    Der koser han seg nok ♡

    Takk for hilsen hos meg, koselig det :))

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)