onsdag 15. oktober 2014

Familiebilde

Øverst fra venstre: Mamma og pappa
Nede fra venstre: Tobias og Jessica

Er det noe jeg har gledet meg lenge til så er det Jessica sin første hodefoting. For noen måneder siden kom den, men da på ett tegnebrett, så jeg fikk tatt ett bilde av den for å ha den som minne. Senere tid tegnet hun både mamma og pappa, seg selv og Tobiaas, og jeg kunne ikke annet enn å sette det sammen i ramme. Utrolig hvor forskjellige alle hodefotinger kan være. hvordan hvert enkelt barn tenker når de tegner... På Jessica sine hodefotinger er blandt annet streken i panna hår...helt utrolig! Jeg elsker dette bildet, og frøkna selv ble glad når hun kom hjem fra barnehagen, og så at kunsten hennes hang på veggen.
Happy kid, happy me!

Jannicke

1 kommentar:

  1. Så søtt :) Koselig når de begynner å tegne! Gleder meg til min gjør det :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)