tirsdag 15. juli 2014

Produkter fra Makeup Mekka


På sengen på hotellrommet i helgen, ventet en goodiebag 


 Den inneholdt 5 stk neglelakk i nydelige pastellfarger, neglelakkfjerner, mascara, sminkeservietter og ansiktsrens.


Jeg har ingen erfaring fra tidligere med produkter fra Makeup Mekka så det var spennende å få prøve noe nytt! 
Jeg har allerede tatt i bruk både sminkeserviettene, mascaraen, neglelakken og neglelakkenfjerneren, og syns produktene er gode. 
Spesiellt overrasket ble jeg over neglakkfjerneren som var så utrolig enkel i bruk. I steden for å bruke pads og flytene neglelakkfjerner som jeg pleier, skrudde jeg bare av lokket og puttet fingeren nedi, snurret litt rundt og neglakken var borte! Kjempeenkelt! Den kommer i en så fin str at den enkelt kan ligge i sminkepungen eller toalettvesken også.




Tusen takk til Makeup Mekka for kjempefin gave!

Sponset innhold

Jannicke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)