fredag 25. juli 2014

Nå er han her!


Denne fine jenta.....

                   

ble storesøster til denne kule lillebroren 18.juli 2014

                                  
Dagen etter sin egen 3 års dag!

Familien lever i lykkerus etter at lillebror kom som en storm da vi reiste på ferie til hytta vår. Fødselen var litt "dramatisk" med ambulanse, og jeg rakk å være på fødestua i under 10 min før lillebror kom til verden. Alt endte heldigvis godt og han var fin og frisk som bare det. Takker alt jeg vet om for det.

Lillebror har fått navnet TOBIAS.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)