mandag 9. juni 2014

KJØKKENKROKEN


Pinsehelgen har vært tilbragt med hele storfamilien på hytta. Nydelig vær, grilling og båtturer på sjøen er vel stikkordene for denne langhelgen. Jeg har til tider tilbragt de varmeste timene innendørs, da jeg syns det er pyton å sitte ute i denne varmen. Men er veldig glad for at vi har den! Etter en langhelg med hele familien var det godt å komme hjem til huset sitt igjen. 

Nå gleder jeg meg masse til lillebror velger å komme til verden, enda det fortsatt er 6 uker igjen. Jeg har utrolig mye kynnere og jeg kan ikke reise meg opp engang uten å puste meg igjennom. Kroppen forbereder seg virkelig godt til fødsel denne gang kjenner jeg. 
Snart er det på tide å pakke fødselsbagen, og vaske litt babytøy, for det har jeg ikke begynt på engang..Jeg har hatt noen DIY prosjekter til barnerommet o.l som jeg har puslet med på kveldstid, som jeg fortsatt ikke har fått visst dere som kommer etterhvert. 

Ha en fin kveld!

Jannicke















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)