søndag 27. april 2014

SOL, FRUKT OG LIMONADE!





Blir mye utebilder for tiden, men har lett for å bli sånn når vi tilbringer nesten all vår tid ute. Hagen har blitt mitt favoritt område og jeg elsker å bare sitte og nyte solen til det fulleste. Verandaen har det med å bli litt for varm på dager som dette, og på gresset er det en del svalere, Jeg elsker å se Jessica leke i sandkassen og huset sitt. Styrer og ordner som om hun har det fra ett sted...;) I dag tok vi ogs skjærte opp all frukten vi hadde i hus og spiste oss fordærvet på frukt og bær. Det er jo såå godt! I tillegg har jeg fått sansen for limonadene jeg har kjøpt hos Paa Tunet. Kjempegode begge smakene. 
Paa Tunet har forresten invitert til shoppingkveld for alle med gode rabatter og tilbud, onsdag 30.april kl: 8-21, Hyllene er fylt med fine varer . Ta med ei venninne eller ti, og møt opp for en hyggelig kveld!  Ta en titt på facebook siden for å se hva Paa Tunet har å by på.

Ønsker deg en riktig fin søndagskveld!

Jannicke


1 kommentar:

  1. Mmmm, det så utrolig deilig ut!!
    Finnes ikke bedre enn frisk frukt, sol, terrasse og glade barn:))
    Denne helgen har vært helt RÅ!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)