søndag 9. mars 2014

INSPIRASJON TIL DET NYE BARNEROMMET


Bilder lånt fra google

Å planlegge nytt barnerom er så spennende!
Denne gangen begynte jeg planleggingen før jeg fikk vite om det ble gutt eller jente. Jeg laget to forskjellige collager slik at jeg hadde litt å velge i. Noen ting var likt hos begge kjønn. Siden magefølelsen alltid har vært så sterk på guttesiden var det den collagen jeg jobbet mest med. Ingen hemmelighet at lyseblå blir hovedfargen på rommet, det kan jeg fortelle. Dette er en inspirasjonscollage som har inspirert meg i ting jeg vil gjøre på barnerommet. Det blir ikke akkurat som på bildene. Det gjenstår en del igjen som jeg må ta litt etter litt. Vi bruker sprinkelsengen som Jessica hadde da hun var baby, men jeg har gjort små endringer på den som gjør fatale forandringer! Jeg elsker den slik den er nå!  Hintet finner du i collagen over. Gleder meg til å vise dere når jeg har kommet lenger på rommet. Det kribler etter å komme i gang, men foreløpig er rommet ett "samlingslager" for alle ting jeg har kjøpt inn og laget selv. 

Ønsker den en fin fin søndag!
Jannicke

1 kommentar:

  1. The nursery will be beautiful, can´t wait to see it at last.
    Have a nice Sunday

    klem Stína

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)