søndag 12. januar 2014

Nytt stuebord




Endelig fant jeg bordet jeg hadde lett etter! Rett form og ikke minst str. Har lett lenge og endelig fant vi det på en slagsside på facebook. Det var ikke i denne tilstanden da vi kjøpte det, helt nedslitt og hakkete tydelig brukt godt. Vi pusset det ned og malte beina med gulvmaling for å slippe alle skår i malingen, og jeg må si meg fornøyd. Vi har hatt bordet i 2 mnd nå og ikke en skramme, og her kjører det dukkevogner dagen lang, så møblene får gjennomgå... Bordplaten har jeg malt med interiørbeis med fargen "drivved", samme som vi har på kjøkkenet. 

Ha en fin søndag!

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble :) Gratulerer med bord!

    SvarSlett
  2. Så fint å finne det brukt, selv om man må reparere litt! ;) Det passet fint!!

    SvarSlett
  3. Kjempefint:)
    Her er vi og på leting etter et nytt spisebord, men jeg finner aldri det "rette", hehe:))

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)