onsdag 1. januar 2014

GODT NYTT ÅR!


Jeg ønsker mine lesere GODT NYTT ÅR og er veldig glad for all følge i året som har gått. Alle besøkene innom bloggen og ikke minst alle kommentarene jeg får, gjør at jeg opprettholder bloggingen. Jeg fortsetter å blogge fordi jeg syns det er gøy og håper at jeg inspirerer. 

Jeg har lest så mange hilsener og facebook statuser om å "starte på nytt", "nye muligheter" osv. Jeg er ikke så opptatt av slike klisjer og mener at en ny dag er en ny sjanse...kanskje en slags klisje det også, men ett år er mye om man ikke får begynne på nytt før året begynner. Uansett er det nye året i gang og det er min favoritt halvdel i løpet året. Vi har mye å se frem til i 2014 da Jessica endelig skal bli storesøster! Juli 2014 blir vi foreldre for andre gang og vi gleder oss masse! 

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til og følge deg videre i 2014 :))

    Godt nytt år,
    Klemmer :)

    SvarSlett
  2. Så god stemning det er hos deg. Har skrollet meg litt nedover her ;-) Håper nyttårsfeiringen ble en suksess hos dere. Ønsker deg en flott torsdag. Klem fra Monica.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)