søndag 24. november 2013

Instapics fra Fabkos


                    
                                                                Antrekk for kvelden

                                    
                                                                   Shopping på Zanz

                   
                                                  Vin og eplemos som velkomstdrink

                   
           Hjemmelaget vaniljeekstrakt

                    
                                                                 Frosting på cupcakes
Vel hjemme etter nok ett koselig treff arrangert av Fabelaktigkvinnen Maia. Vi er heldige som har fått blitt kjente med Maia gjennom alle disse blogg-treffene. Jeg gleder meg hver eneste gang og ville ikke vært foruten. 
Dagen i går startet med shopping på Zanz med utvidet åpningstid kun for oss i tillegg fikk vi 20% rabatt til alle varer.
Videre gikk turen til Folkets hus i Lillestrøm for velkomstdrinker, juleverksted, mingling, enda litt mer shopping med fine rabatter, god mat og drikke og helt til slutt fine foredrag om hvordan grunderkvinnene startet for seg selv. Alle som holdt foredrag hadde med hver sin spennende goodiebag, og det hele endte med at jeg måtte bruke begge hendene for å få med alle goodiebagsene.
Jeg har tittet igjennom og vi har fått utrolig mye fint. 

Tusen takk for en kjempefin kveld og spesielt takk til mine bordjenter som jeg tilbringet mesteparten av kvelden med:)

Nå skal søndag nytes i vannrett stilling i sofaen med en film på tv'en.

Jannicke


4 kommentarer:

  1. Hei! Ja vi hadde en finfin kveld:) og koselig rundt bordet:)

    SvarSlett
  2. Hei søte du, superkoselig å hilse på deg.. synd vi ikke fikk mer tid sammen, var så mye som skjedde og ble mest skravlings med de på bordet vårt.. men håper du tar turen til Festfabrikken i februar? :))

    Du så smashing ut igår btw :D

    Ha en god ny uke,
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Hei søta,
    nå fikk vi ikke snakket så masse sammen på lørdag som jeg hadde håpet. Men dessverre er det litt sånn når man er vertinne.
    Du var bare helt nydelig og jeg er så glad for at du kom. Jeg håper du ble godt tatt vare på og at du koste deg.

    Så koselige instapics du deler også :)
    Ønsker deg en aldeles nydelig dag!
    klemklem

    SvarSlett
  4. Åååh, det hørtes gøy ut. Der skulle jeg vært!! :D Takk for at du deler flotte bilder :).
    Klem Madelén

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)