tirsdag 29. oktober 2013

Baby born anno 2013


                  


Even har hatt en uke på vestlandet, mens vi jentene har vært hjemme. Da han kom hjem hadde han med en ny dukke til Jessica. En ny Baby born dukke. Jeg hadde også en slik som jeg var utrolig glad i da jeg var liten. Og den er fortsatt like fin, så den har Jessica arvet. De nye effektene på den nye Baby born er at den kan gråte, eller så er de ganske like. Dukken som jeg hadde da jeg var liten (den til høyre) er over 20 år gammel og det er litt stas å tenke på. Jeg har igjen 4 dukker fra jeg var liten og en av disse har blitt favoritten til Jessica og blir kalt "Lilly". "Lilly" er med i tykt og tynt, selv bare en liten tur på butikken så er hun med.

Ønsker dere en fin kveld :)

Jannicke 

2 kommentarer:

  1. Åh så herlig! Jeg husker jeg ønsket meg så inderlig en sånn dukke, men det fikk jeg ikke. Hvis jeg får en datter en gang så skal hun få en sånn enten hun vil eller ikke *ler*

    Jeg er bare innom for å si at jeg gleder meg til å se deg snart. 25 dager til Førjulskos! JUHU!
    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  2. Din dukke kan også gråte! Har du forresten lagt merke til hvor brun dukka di har blitt? Min ser ut som den har vert i syden når den ligger ved siden av jenta mi sin baby born.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)