onsdag 25. september 2013

Middagstips: Kylling og pastasalat



Jeg tenkte å tipse dere om ett kjempegodt og enkelt middagstips.
Jeg er på ingen måte noen mat-ekspert, men dette var utrolig godt!
Jeg har blandet sammen en enkel salat som vi alle liker godt. 
 Så har jeg tilsatt stekt kyllingfilet i biter og pasta penne.  Så har jeg tilsatt en fransk dressingolje som fås kjøpt i de aller fleste matbutikker. Ved siden brukte jeg Cæsar-krutonger og Gresk dressing som jeg blandet selv. 
Selv hadde jeg aldri tenkt på en salat som middag, men med pasta og kyllingfilet til var dette ett perfekt måltid for hele familien. Jessica spiste som bare det, og bad om mer når asjetten var tom. Det lover jo godt!

Ha en fin kveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)