torsdag 1. august 2013

Favoritt-øyeblikk juli 2013

Tiden går altfor fort og det er sjelden jeg rekker å nyte nuet. 
Fra jeg fikk barn har jeg prøvd så godt jeg kan å ta vare på nåtiden.
Det gjelder å ta vare på de opplevde øyeblikkene og forevige dem så godt man kan. Jeg har alltid med meg en notatbok hvor jeg skriver opp ting jeg vil huske senere, ting Jessica har gjort eller sagt eller opplevd. Jeg begynte når hun var født og leser stadig i gjennom de. Gode minner for resten av livet.

Her er mine favoritt-øyeblikk i bilder for juli 2013

Venter på pappan sin...
 Lærerike øyeblikk med dukker og bamser.. Her skjer alt fra bleieskift, kos, mat, stell, tilsnakk/kjefting og soving. De små lærer fort av oss voksne. 
 Bading på stranda..hjelpes så herlig!!
Kos i baksetet på vei til vestlandet...laaaang kjøretur er ikke gøy for en 2-åring...
Fremme på vestlandet og vi nyter utsikten.
Nydelige sommerdager med de beste småjentene i verden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)