lørdag 29. juni 2013

Outfit

             
 Og eksperimentere i interiøret er spennende. Det samme gjelder også klær. I jobben jeg har til daglig, har jeg ikke samme muligheten til å ha på hva som helst av antrekk, så når helg og ferie kommer syns jeg det er gøy å eksperimentere litt. Jeg er på ingen måte noen moteekspert eller en som følger moter slavisk, men jeg velger ting jeg liker. Akkurat som på samme måte som med interiøret.




 Noen snakker også om  klesstilen gjenspeiler seg i interiøret eller omvendt. Jeg er mer glad i farger på klærne enn jeg er i interiøret. Jeg holder meg mest til svart, hvit, grå, og brun interiørmessig, men en fargeklatt i her og der kan også finnes. Akkurat nå har vi puter og lys i stua og spisestua i behagelige mint-toner.

Koffertene er pakket og vi er klare for avreise til herlige Danmark.
Ferien der i fjor var så utrolig fin, så vi lengter tilbake!
Jeg titter innom om jeg finner nettilgang...

Ha en fin dag!












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)