søndag 10. mars 2013

Hyttekos


 I helgen har vi kost oss på hytta. Til vanlig deler vi hytta med til sammen 3 barn, 6 voksne og 4 hunder. Og det kan til tider bli ganske "crowded". Så denne helgen hadde Even, Jessica og jeg (+3hunder) hytta helt for oss selv! Utrolig deilig! I tillegg er vi i full gang med å restaurere ett anneks som skal bli til vårt nye soverom. 

  Vi har fått gjort utrolig mye denne helgen, og gleder oss til å bli ferdig! Vi håpet at vi skulle rekke det til påskeferien, men det blir nok snaut med tid. 
 Innimellom slagene fikk vi til flere ake-turer med Jessica. Her akte vi på isen, og "hei hor det går!"...gøy for de voksne også!



Denne helgen vil jeg gjerne ha tilbake, en utrolig fin helg med hunder og familien gjør godt for kropp og sjel i en travel hverdag.
Jeg kan ikke noe for det, men jeg elsker helg! Helgen er magisk!

Ønsker deg en ny fin uke, når den tid kommer.


1 kommentar:

  1. Så fine bilder :)
    Viktig å kose seg.
    Ønsker deg en kjempefin mandag.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)