fredag 11. januar 2013

Tips meg?


Hei kjære nye og gamle lesere!

Jeg er jo så glad for at Precious Home i det hele tatt har lesere, og det at det begynner å bli så mange gjør meg ekstra glad!
Jeg kunne også tenke meg å vite hvem akkurat du er og hvorfor du titter innom bloggen min? Jeg har en del innlegg og ideer på lur, men er det noe dere kunne tenke dere at jeg skal skrive om, 
så tips meg gjerne!

Hva liker du med bloggen Precious Home?
Hva vil du se mer av?

Har kommet noen spørsmål i det siste som jeg tenker å svare på i ett eget innlegg. Noe du lurer på? Skriv til meg i kommentarfeltet.

Ha en fin helg!

6 kommentarer:

  1. HEI,
    KOSELIG Å BESØKE BLOGGEN DIN.
    LEST LITT NEDOVER NÅ OG DER DUKKET DEN SUPERSØTE DUKKEVOGNA I KNALLROSA OPP. ER BESTEMOR TIL EN LITEN TULLE OG TENKTE DEN MÅTTE VÆRT FIN I BURSDAGSGAVE....
    KAN DU SI HVEM SOM SELGER DEN- EVT HVOR DEN ER KJØPT- PRIS?
    SVAR GJERNE INNE HOS MEG.

    FIN HELG TIL DERE.
    HILSEN TOVE

    SvarSlett
  2. Hei! jeg lurer på hvor klokka du har på stua er fra og hvilken farge du har på stueveggen?
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Kan du vise fler hundebilder?

    SvarSlett
  4. Du er en stor inspirasjon for meg! Jeg blogger ikke selv, men har veldig lyst. Er det tidkrevende?

    SvarSlett
  5. Hei! jeg ville bare si at du er en stor inspirasjon for mange! Jeg følger deg på bloggen, facebook og Instagram og gleder meg til hvert eneste innlegg!

    SvarSlett
  6. Jeg liker bildene dine og hverdagsglimtene.
    Interiøret ditt er også elskbart!
    Jeg vil gjerne lese mer interiør, også lure tips hvis du har det.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)