tirsdag 4. desember 2012

Mens vi venter på julen...


....tenner vi adventslys.
Dette året har jeg laget ett advents-brett med lysglass fra Tine K. Mine favoritter som lyser så fint!



 Enkelt dekorert med glitter kuler 
 Produktliste: TineK lysglass, stor vase fra Home&Cottage, julekuler fra Bohus, Skeidar og Kid interiør (fjorårets). Juletre fra Kid interiør (fjorårets), brett fra Søstrene Grene (fjorårets)
Denne julen har fått en pangstart for oss som familie. Mye sykdom på både samboer og datter i hus, mens jeg (takk og lov!) holder meg frisk. Helt siden forrige mandag har lille prinsessen vært syk med feber og vært veldig utilpass. Kun mammas og pappas fang er bra nok. I helgen fant vi ut at hun hadde ørebetennelse stakkar så, vi har vært fram og tilbake hos lege og legevakt. Nå har hun fått medisiner og jeg håper vi er kvitt sykdom for en god stund. Så jeg er uendelig glad for at jeg hadde som mål å bli ferdig med alle julegaver før 1.desember. For andre år på rad greide vi det:) Nå kan vi forhåpentligvis bare kose oss resten av ventetiden.

Jeg skal heldigvis ut av hus i kveld, etter altfor mange dager inne! 
På bloggtreff til Home&Cottage, ser jeg deg der?

Ha en fin dag!


2 kommentarer:

  1. KOse dere mye og håper dere blir friske alle mann!
    Ha en super fin dag! Klemmer

    SvarSlett
  2. Så stilig adventsbrett, kjempesmart!! Er veldig glad i de lyslassene fra TineK, de er jo så utrolig stemningsfulle! Kos deg masse på bloggtreff, og god god bedring til prinsessa di:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)