søndag 7. oktober 2012

Fin oppbevaring












 Trekasser fra Kremmerhuset, skinnfell lånt av Even;) , vase fra Home&Cottage, pinne fra vestlandsnatur, 
stor glasslys-lykt fra Kremmerhuset, og liten glasslykt fra Kremmerhuset

De fine trekassene fra Kremmerhuset er flott til oppbevaring av interiørbladene mine. Jeg tar vare på alle interiørblader jeg kjøper og blir aldri lei av å bla i dem.Derfor er det greit med en lett tilgjengelig oppbevaring som dette.
Kassene får du i to størrelser og dette er den største:) Perfekt størrelse til blader.

Ha en fin dag!



5 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen. :o) Gleder meg til boken lanseres til uken.

    Smarte kasser å ha magasiner i. Jeg hadde så mange magasin (mange år) at jeg så meg nødt til å kvitte meg med mesteparten. Nå gir jeg de fleste bort (eldre enn ett år) etter å ha lest dem. Det jeg vil beholde av små bilder klipper jeg ut og legger i inspirasjonsmapper. :o)

    En fin søndagskveld til deg!

    Klem,
    AW

    PS! Hyggelig å høre at du hygger deg med lykten du vant.

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ,nå fikk jeg også lyst på slike kasser.Kjempefint:)
    Ha en ny, fin uke!

    SvarSlett
  3. Kjempe stilig!!!!
    Ha en knall fin uke
    klem

    SvarSlett
  4. Så stilig det ble!

    Fin start på uken ønskes deg.
    Her er det en liten uke igjen før kofferten pakkes og vi flyr til andre siden av atlanteren.

    klem

    SvarSlett
  5. Utrolig fint det ble slik!
    Jeg likte også veldig godt trestykket du har puttet oppi glasskrukka. Stilig!

    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!

    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)