mandag 3. september 2012

Dukkevogn


 Til bursdagen til Jessica ønsket vi oss en gå-vogn og valget falt på denne fine dukkevognen. Kombinert gå-vogn og dukkevogn.
Bursdagsjenta ble kjempeglad og det ble mamma'n også.
Vognen får du kjøpt hos Treleker.no
Vi fikk også denne herlige posen til å ha oppi vognen. Utrolig søt!



Alle dukkeklærne som Jessica har til dukkene sine kjøper jeg hos LadyRonja. Aud Laila syr de fineste klær til dukker, jeg ikke har sett maken til. Settet på dukken over er fra LadyRonja.
LadyRonja har egen facebookside her og epla butikken finner du her.

 Min mamma er så flink til å hekle og heklet ett nydelig pynteteppe til vognen. Helt perfekt!


Ha en fin kveld!


4 kommentarer:

  1. Tusen takk for en flott omtale av dukkeklærne mine både her og på facebook siden din.

    SvarSlett
  2. Så herlig:)
    Kjenner at jeg savner denne dukkevogn og dukke tiden med min lille snuppe ♥
    Nå er det facebook og gutter som gjelder, ikke like søtt det, hihi:))

    SvarSlett
  3. Hei *smile*
    Takk for kosleig kommentar på mitt Nib bidrag. Du er fab!

    Så herlig rosa dukkevogn *sukk*

    Happy fredag og helg til deg :)
    Ikveld er vi buden på middag hos ett vennepar og jeg gleder meg. Middag med venner er så koselig!
    -smil&klem

    SvarSlett
  4. GRATULERER! Du er den heldige vinneren av 2 lykter fra Kid i min giveaway! Ta kontakt!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)