tirsdag 28. august 2012

"Med ett ben på jorden og sommerfugler i magen...


Jeg var så heldig å vinne denne herlige boken fra Home & Cottage på bloggtreffet på lørdag.
En bok jeg har ønsket meg!


Dette er er en bok full av inspirasjon for oss som vil kose oss hjemme. Med deilige skinnfell, nydelige møbler og tekstiler som vil gjøre hjem og hytter fine. 

 Dette er en bok jeg allerede har blitt glad i og kommer til å titte i mye. En bok for kalde høstkvelder.


Tusen takk for muligheten til å vinne denne boken!

Ønsker dere en riktig fin kveld!


2 kommentarer:

  1. Heldige deg, jeg ville såå ha den boken :)

    Her fant vi fram brekkjernet og rev litt vegg etter jobb. Jeg gleder meg til fabelaktighjemmet kommer på stell, nå er det bare gipsstøv og senga er i stua og kaos og atter kaos! Men det blir fint da... hihi!

    Fabelaktig kveld, søta!
    smil&klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig hyggelig at Home&Cottage-boken falt i smak.

    Vi har lest dine innlegg fra bloggtreffet, og det er ikke måte på fine ord! Vi er utrolig heldig som har så mange fine og engasjerte følgere!

    Tusen takk for herlige tilbakemeldinger!

    Fortsett med den fine bloggingen deres, vi elsker det!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)