fredag 1. juni 2012

Suprise babyshower


I går arrangerte vi venninnene surprise babyshower for min svigerinne. Det er alltid like moro å overraske, og at vi klarer det helt til the end, uten at hun skjønner noe er veldig gøy! 


Siden det var hemmelig måtte vi finne på en plan som ikke var mistenkelig. Jeg inviterte derfor til Perfect Home party.
Inn kommer hun og ser ingen Perfect home varer, men ett lyseblått bord med gaver og godis.
Hun ble utrolig overrasket og oppdraget var fullført.

 Praten gikk i ett, og jeg glemte helt å ta bilder. men jeg tok noen bilder før selve babyshower'e av bleievuggen jeg laget til henne.
Til datteren sin fikk hun en bleiekake, så da måtte vi finne på noe nytt denne gangen.
Babyshower den gangen kan du finne her




Bilde lånt av Pia Maria
Hun fikk også en bleiekake som Pia Maria hadde laget.
I tillegg fikk hun klær og utstyr

Ha en fin dag!


7 kommentarer:

  1. Bleievuggen var nydelig.
    Aldri sett en slik før.
    Sikkert ei som ble overrasket og fornøyd.
    Ønsker deg en strålende helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. SÅ koselig:)
    Og så fine bleiepakker ♥

    SvarSlett
  3. Så koselig!!:)

    Ha en fin helg -
    Klem Jatte!:)

    SvarSlett
  4. Så moro med overraskelsesfest :) Og så mye fint dere hadde stelt i stand! Bleievugge var en ny ide :)

    SvarSlett
  5. Så herlige venner som steller i stand slik et herlig selskap!
    Nydelig Nydelig bleievugge :)

    Birte

    SvarSlett
  6. Hei min vakre bloggis,
    takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg i det siste, det varmer og gleder enormt... Jeg har slitt litt med å finne tilbake til bloggemodus etter hackingen, men jeg merker bloggegleden igjen er gryende :)

    Du er så nydelig som arrangerer og ordner og styrer! HErlig!

    Fineste lørdagskvelden til deg! I kveld er det reker og hvitvin med gode venner - så herlig!
    klemklem

    SvarSlett
  7. Ååååå så otrolig koselig med babyshower! Så duktiga ni har varit som har lagat allt det fina - kan tänka mig att hon blev superglad. (det hade jag blivit).

    :)
    Önskar dig en finfin start på veckan!
    Här går jag runt och hoppas på att sommaren kommer tillbaka igen...
    Stor kram Joy

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)