fredag 29. juni 2012

Instagram moments...


Viser dere i kveld våre instagram momets den siste uken.
Hverdagen består av lek og kos med vår lille Jessica.
Jeg tviholder tiden, men den fortsetter likevel...
Nå nyter vi resten av mammapermisjon, for snart skal pappa ta over...                                  

                                               
* Jessica's første pusslespill
*Jessica ELSKER å pusse de to tennene hun har...tannkrem snaker SÅ godt!
*Mye moro i mamma stol fra når hun var liten!
*Middagstid...kjøttboller og grønnsaker...fri flyt og det hun velger først er brokkoli. søte lille du! 
*"Mens mamma tar oppvasken, leser jeg Boligpluss"
* Bursdag hos onkel og tante og lek med jevnaldrende kusine.

Snart har hun bursdag og blir 1 år...jeg kan nesten ikke fatte det.
STORE lille jenta vår!

Ha en fin kveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)