fredag 22. juni 2012


Av en eller annen grunn er jeg svak for rådyr/dådyr.
Jeg syns de er utrolig vakre å se på, når de lever fritt i skog og mark.
(dessverre er min utkårende en rådyrjeger..så jeg får vondt i bein og marg hver gang jaktsesongen begynner og han legger viltet i fryseren)


Den elegante kroppen og det utrolig vakre ansiktet gjør at hjertet smelter. Håper Jessica blir like glad i rådyr/dådyr som meg, siden nettopp denne har fått plass på rommet hennes.


Figuren kommer som dette i en pakke og du finner det til en ekstremt billig penge hos TGR .
En kjempefin butikk med alt til hus og hjem, barn og voksne, til en billig penge. Jeg fant min på Metro senteret i Lørenskog.

Ha en fin helg!







3 kommentarer:

  1. Vi er så heldig å kunne se de på nært hold, selv om vi bor ganske sentralt.
    På vinterstid russler de over tomten våres.
    Vakkert skue.
    Nydelige dyr.
    Ønsker deg en kjempefin helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Utrolig nydelig rådyr/dådyr figur. Kjempe søt!
    Forstår hva du mener med at de er nydelige. Vi har slike rundt husveggene og det er alltid like koselig med besøk.
    Ha en fin helg
    klem

    SvarSlett
  3. Hei søte deg,
    den der har jeg faktisk :) Såå søt!

    Fin lørdagskveld,
    her har vi fyllt kylling, rotmospuré og spinat på menyen - mannen og jeg skal virkelig kose oss ikveld.

    Stor klem & mange fine tanker.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)