mandag 28. mai 2012

Nye hagemøbler


Verandaen våres er delt inn i 4 soner i år.
Spisesone, hvilesone, loungesone og røykesone (fysj! samboeren røyker nemlig...men bare ute!)
Spisesonen består av grill og spisebord med to krakker som jeg en dag her fikk ett lite innfall om å lage selv. Jeg visste fra i fjor at vi skulle bytte ut hagemøblene i år, og da jeg fikk denne ideen var det bare å sette i gang.



Prosjektet ble ferdig i stad og malingen tørker fortsatt. Har jo ikke tid til å vente med å vise dere...
Har kjøpt gode sitteputer til å ha på krakken så vi slipper å få tresmak bak.... 




Jeg har blitt helt fortapt av fargen "shimmergrå" fra Jotun.
Den er virkelig min favorittbeis! Både gulv og møbler har fått 1-2 strøk av denne.
Kjempefornøyd!


12 kommentarer:

  1. SÅ flink du er!!:)
    Ble jo utrolig stilig!:)

    Kan tenke meg dere koser dere her utover sommeren..

    Ha en fin kveld søta,
    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  2. kjempe stilig.... elsker slike prosjekter hvor man lager ting selv.
    Ha en fin uke
    klem

    SvarSlett
  3. Så FLINK du er!!
    Kjempefine ble de ♥
    Så deilig med plass nok til 4 soner:)
    Har planer om og gjøre litt ute i år vi også, men vi har ikke så stor plass da, må tenke lurt, hehe:)

    SvarSlett
  4. Koselig dere har det!
    Ikke vert noe ute vær her i dag men vi har da kost oss for det!
    ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Når jeg så det øverste bildet, tenkte jeg "Sånn bord vil jeg HA". Rålekkert, flink du er:)

    SvarSlett
  6. Kjempestilig! Du er virkelig handy du altså!:D

    SvarSlett
  7. Ble kult! Og ikke ulikt det jeg spikket for noen dager siden :)Men de benkene gjorde susen. Flinke dere!

    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  8. Takk! :-)

    drommeromdrommehuset@gmail.com

    SvarSlett
  9. Takk! :-)

    drommeromdrommehuset@gmail.com

    SvarSlett
  10. Nina, Fargedesigner Jotun29 mai, 2012 05:29

    Tommelen opp for flott bruk av Jotuns farger og produkter :o) Vi heier på kreative jenter som deg!!!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)