tirsdag 1. mai 2012


Jeg nå i to år hatt en slik almanakk og er kjempefornøyd!
Den hjelper meg og holde i orden avtaler på høyt nivå.
Livet i mammapermisjon kan være travelt og det er godt og holde orden i en slik almanakk.


Denne gangen valgte jeg hvit forside med lilla strikk og grått mønster inni. Det som jeg liker så godt med disse almanakkene er at de lages etter eget ønske. Både str og farger.
I en liten plastlomme har jeg bilde av min "nudeligste". 
Dette kan jeg lett bytte ut hvis jeg ønsker.

Jeg var også så heldig å vinne en notatbok fra Personlig Almanakk. Denne hadde jeg ikke prøvd ut før, så det var kjempefint!
Jeg valgte en større type enn almanakken og er kjempefornøyd!
Spekkfull med tips og ideer jeg kommer på i farten.
Alltid med på farten!


Har du lyst til å bestille din egen almanakk eller notatbok,
 ta en titt her.

Ha en fin 1. mai!


2 kommentarer:

  1. En sånn en har jeg ønsket meg lenge, tror jeg må bestille meg en sånn snart. Fint innlegg

    Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  2. Jeg har også disse produktene og elsker de
    Ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)