tirsdag 17. april 2012

Precious Things

På fredag la jeg ut ett innlegg på bloggen om ett print jeg hadde laget. Alle som ville kunne få det gratis ved å sende meg en mail.
Hjelpes, så mange det ble! 
Veldig gøy når noen liker det jeg lager!
Dette gir selvfølgelig mersmak!
Håper å se det igjen i hjemmene deres til dere som har blogg:)


Jeg lager flere print og også andre ting.
Fødselstavlene går unna som godis til påske, så det er morro!
Ønsker du en fødselstavle eller ett print ta gjerne kontakt.
Jeg lager også på bestilling.
Trykk på logoen over så kommer du inn på bloggshopen.

Precious Things finner du også på facebook.

Ha en fin kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)