fredag 16. mars 2012

Tidløs stil

Som jeg nevnte tidligere har Skeidar 5 ulike stiler i hageavdelingen, Jeg tenkte å ta dere igjennom alle stilene.

Tidløs
"Less is more" er slagordet for denne stilretningen.
 Bilde fra Skeidar

Den tidløse stilen er nok min favoritt. Stilen er kjennetegnet av rene linjer, klassisk design og stilrent formspråk. Stål, glass og betong, keramikk og porselen går igjen i interiøret, mens møblene gjerne er laget av naturfarget polyrotting.
Basepaletten består av naturfarger, kombinert med svart og hvitt.
Rene fine farger med andre ord. 
Bilde fra Skeidar
Etniske detaljer brukes gjerne på puter og lykter.


Denne stilretningen er også enkel og kombinere med andre stiler om man ønsker det.
Å nyte lange sommerkvelder i slike hagemøbler takker ikke jeg nei til... 

Hva tenker du om tidløs stil?



1 kommentar:

  1. Det var innmari koselig å se deg igjen :) Du er jo så god og vakker!

    Ta med deg Jessica til meg en dag, det hadde vært koselig med lunsj :)

    Fineste fredagen til deg, nyt den og kos deg, det er deg vel unt.
    Jeg er på vei til 250kvm stor interiørbutikk på Moi og jeg gleder meg stort :)
    Smil og klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)