fredag 16. desember 2011

Kjære julenissen!




Jeg har noen juleønsker fra denne herlige butikken.
Og det er ikke få....;)

 Dorothea selger noen av mine favoritter når det gjelder klær.
Jeg drømmer meg bort mellom stativene, her er det virkelig klær for alle og en hver.
Culture, Cream, Saint Tropez, Becksøndergaard, Vila, Line of Oslo og Ti MO er mine absolutt favoritter!

 På interiørfronten kan man også drømme seg bort i all slags interiør. Enten det er på kjøkkenet, stuen, spisestuen, gangen, soverommet eller badet. Til å med uterommet.
Favoritter her er mange men for å nevne noen Green Gate,
Lisbeth Dahl, Bruka osv.


    Disse kjolene fra Sagen er jo bare så nydelige. Ønsker meg en av disse til Jessica. Har en i hvit/offhvite fra før og den er jeg veldig fornøyd med! 

Alle bildene i dette innlegget er lånt fra Dorothea's hjemmeside, blogg og facebookside.

Vil du være med på Dorothea's juleønske?
Ta en titt her!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)