fredag 7. oktober 2011


Puh! 
Denne uken har gått i ett og jeg
 kjenner at det er godt å sette seg ned....
Jeg har fortsatt litt igjen før dåpen, men mye er gjort, så det er godt å tenke på. Nå er endelig helg! En travel helg... Tur til Sverige i dag, ut å handle maling til stuebordet og ett herlig bloggtreff i morgen...og bursdag til en venninne jeg ikke har møtt på lenge!
Masse å glede seg til!


Dette skiltet ventet på meg i postkassen i dag!
Jeg vant Give Away hos Mammalykken og fikk velge ett interiør skilt fra denne butikken. 

"FAMILY All because two people fell in love"...


Hvite roser har jeg kjøpt meg i dag også:)

Ønsker deg en kjempefin helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)