mandag 31. oktober 2011

Prosjekt: HOBBYKROK

Siden gangen er ferdig, kan jeg nå sette kursen over på hobbykroken min:) Endelig! Jeg har store planer for denne...og håper det blir ihvertfall noe i nærheten av hva jeg ser for meg:)
Har lett litt etter ting jeg ønsker å ha der og har funnet mye fint hos Hviit.no  og Bolina.no

Her er noen smakebiter...





Bilder lånt fra Bolina.no og Hviit.no
Gå inn på linkene og ta en titt selv...mye fint!

Men nå får jeg sette i gang med selve bordplaten som jeg har store forventninger til!
Den skal jeg lage selv!



3 kommentarer:

  1. Så mye fint du viser :)

    Fabelaktig start på uken til deg!
    Maiaklem

    SvarSlett
  2. Elsker den oppbevaringsserien i metalltråd. Har du sett penneholderen? Den er dritkul:)
    De andre tingene var også lekre. Så gøy med hobbykrok!

    Ha en fin kveld!

    Klem Ninni

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer, det er det som driver meg videre.
Jeg skriver for mine lesere, og uten lesere ingen blogg :)
For mye nettspam har gjort til at jeg måtte sette på ordbekreftelse. Håper dere legger igjen ett spor fordet :)